• Wpisów:23
  • Średnio co: 70 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 21:10
  • Licznik odwiedzin:4 759 / 1680 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Chciałabym założyć bloga o modzie. Ciekawa jestem co by z tego wyszło Może nawet fajna zabawa kto wie
 

 
Wakacje Wakacje wakacje
 

 
Dzisiaj mam dla was recenzję wspaniałej książki,którą dostałam od siostry na urodziny.

Zaklinacz czasu - Mitch Albom

Książka dla miłośników Alchemika.

Spróbujcie wyobrazić sobie życie bez odmierzania czasu.

Pewnie nie potraficie. Zawsze wiecie,jaki jest miesiąc,rok,dzień tygodnia.
A jednak przyroda nie zwraca uwagi na czas.
Ptaki się nie spóźniają. Pies nie patrzy na zegarek. Sarny nie martwią się kolejnymi godzinami.
Tylko człowiek odmierza czas.
Tylko człowiek odlicza godziny.
I właśnie dlatego jedynie człowiek doświadcza paraliżującego strachu,którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie.
Strachu przed tym,że zabraknie mu czasu.


Fragment książki :

W miarę jak ludzkość ogarniała obsesja godzin,żal nad straconym czasem stał się wieczną raną w sercu człowieka. Ludzie trapili się straconymi szansami ,niewykorzystanym dniami; bezustannie martwili się tym,jak długo będą żyć,liczenie chwili w życiu nieuchronnie prowadziło bowiem do odliczania ich do końca ! (to zdanie mnie najbardziej uderzyło !)

Wkrótce czas stał się dla każdego narodu i w każdym języku -najcenniejszym artykułem. A pragnienie, by mieć go więcej, zaczęło rozbrzmiewać w jaskini Dora niemilknącym chórem.

,,Więcej czasu''. Córka,która trzymała za rękę chorą matkę. Rolnik borykający się z późnymi zbiorami. Student pochylony nad stosami papieru .

,,Więcej czasu''. Błagam !
Skacowany mężczyzna ,który gwałtownie ucisza budzik. Wyczerpany pracownik tonący w sprawozdaniach. (...)



 

 
Nie musisz robić mapy,aby wizualizować marzenia. Możesz też zapisać je w formie słów. Spróbuj odpowiedzieć sobie na pytania: Czego pragnę? Co chcę w życiu robić ? Jak chcesz się czuć ? A potem każdego dnia wyobrażaj sobie,że twoje marzenia się już spełniły.
1.Marzysz o własnym mieszkaniu ?
2.W jakim będzie budynku ?
3.Starym czy nowym ?
4.Jak wygląda otoczenie ?
5.Jakie są szafki w kuchni ?
6.Jak się czujesz gdy leżysz w wymarzonej sypialni ?
Wracaj do swojej listy każdego dnia i przywołuj w umyśle obraz idealnego życia.
 

 
Mapa marzeń

Do stworzenia mapy potrzebujemy fotografii,które przedstawiają to, o czym marzysz. Może chciałabyś być bardziej fit albo schudnąć. A może marzysz o własnym samochodzie albo chcesz się zakochać ?
O zwiedzaniu krajów albo wyjazdu do Nowego Yorku ?
Przeglądaj kolorowe czasopisma i wycinaj ilustracje,które symbolizują to,czego pragniesz. Na środku mapy przyklej swoje zdjęcie, a wokół niego -swoje pragnienia. Powieś to w widocznym miejscu i często zerkaj !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Jak tam dziewczyny ? Co tam u was ? U mnie ciepło tylko trochę wiatru hehe



 

 
Postanowiłam trochę poszerzyć zakres mojego bloga. Mam nadzieje że się spodoba

Zaczynamy więc od kosmetyków związanych z dbaniem o stopy.

Jeśli o mnie chodzi,stopy są moim największym problem od kiedy pamiętam. Zawsze były brzydkie, szorstkie i nieraz musiałam spać w skarpetach,ponieważ moje pięty mnie rysały albo zahaczały o prześcieradło. To było tak niemiłe,że cieszę się że to już przeszłość.

Chcę wam odpowiedzieć jak prosty i tanim sposobem poradziłam sobie z tym problem.
Zakupiłam maseczkę złuszczającą (zdjęcia na dole)
z Hebe i zapłaciłam za nią 20 złoty. Dużo czytałam o moim problemie i pomyślałam,że taka maseczka może coś pomóc.
Zakupiłam więc maseczkę i w środku znalazłam skarpetki a w nich zimny,przezroczysty płyn. Założyłam je na nogi a na te skarpetki moje własne grube i ciepłe skarpety . Polecam przejść się w tym parę pary po domu ,będzie śmiesznie jak ktoś usłyszy wasze człapanie. My z moim siostrami miałyśmy niezły ubaw.
Trzeba je nosić od 60 do 90 minut (w zależności od potrzeby) potem ściągnąć i umyć stopy.

Nie stosować w tym czasie żadnych innych zabiegów, tylko czekać !

Po 5 -7 dniach ma się zacząć złuszczanie. Mnie dnie miały i nic się nie działo. Pomyślałam ze wydałam na darmo kasę,lecz około 7 dnia zobaczyłam że płaty skóry schodzą mi ze stóp (zdjęcie -chociaż ja miałam to bardziej delikatniej) i zaczęłam je zeskubywać. Oczywiście nie tak,żeby je zrywać na siłę tylko delikatnie,żeby nic nie bolało. Schodziła mi skór około tydzień i później na koniec użyłam pilingu do stóp i starłam pozostałości. Efekt: stopy jak u niemowlaka .

Pamiętajcie,że nie wydawać nie wiem ile kasy na ten produkt. Ja polecam was jeden z tańszych. Wiem,że niektórzy kupują je za 100 złoty a efekt jest taki sam. Nie dajcie się oszukać !



  • awatar kataszek: ja używałam do tej poru maści na odciski za 3zł ale może kiedyś przetestuje te skarpety
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Witajcie.
Przepraszam za długą przerwę
  • awatar Gość: mm jakie nóżki :) Super Blog ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
WYTRENUJ WYŻSZE IQ !
Systematycznie ćwiczysz ? Kardio, siłowania,pilates itd. ?
To nie tylko sposób na kształtowanie sylwetki , ale zwiększenie ilorazu inteligencji.
Dynamiczny wysiłek zwiększa pochłanianie tlenu przez organizm , lepiej dotlenia mózg. Wpływa również na sprawniejsze myślenie.
Badacze stwierdzili to za pomocą testów na inteligencję,które rozwiązywali różni ankietowani. Okazało się,że aktywni i ćwiczący poprawili wynik testów aż o 25 % !
Więc chyba warto poruszać się trochę intensywnej ?



 

 
Czekolada i zwierające ją produkty : Głód miłości
Czekolada jest żywieniową zachcianką,ponieważ stanowi ona antydepresant. Wywołuje uczucie euforii jak przy zakochaniu.
Odczuwanie przyjemności stymulują też związki powstające przy paleniu kakao. Czekoladoholizm to jednak głównie wołanie o miłość,zażyłość,romantyczny związek.

Nabiał -przygnębienie i depresja
Słodki smak,wywołuje uczucie przyjemności,ukojenia. A jeśli chodzi o fermentowate ser – pobudzają.

Potrawy pikantne – potrzeba ekscytacji
Potrzeba pikanterii w życiu. Często wynika z potrzeb akceptacji i intensywnych doznań w miłości, rozrywce czy pracy. Tęsknota za nowościami i zmianami. Eksperymentowanie w kuchni i próbowanie innych ciekawych smaków.

Kofeina i alkohol – przyśpieszenie a hamowanie
Kofeina – energia i ekscytacja. Zanurza równowagę energetyczną organizmu,zwłaszcza z połączeniem ze stucznymi słodzikami. Osoby pijące kawę często budzą się z lękiem przed nadchodzącym dniem i są niezadowolone ze swojej pracy.
Alkohol- w małych dawkach , poprawia humor i pobudza, ale w większych ilościach działa depresyjnie. Zagłusza emocje takie jak gniew,samotność, smutek,wstyd,ale również je pogłębia.

Potrawy wysokotłuszczowe – Próba wypełnienia wewnętrznej pustki
Brak sensu życia. Smakosze tłustych dań odczuwają głęboki łęk przed samotnością, odpowiedzialnością ,zmianami.

Ciastka i ciasteczka – pragnienie przytulania i wsparcia.
Duża ilość węglowodanów. Działa uspokajająco. Apetyt wynika z potrzeby pocieszenie lub zwlekanie z czymś.

Orzechy i pestki – potrzeba rozrywki
Apetyt na nie może być skutkiem zaniedbywania naturalnej potrzeby zabawy. Niezaspokojona
manifestuje się stanem podobnym do wypalenia : zmęczenie ,zły humor, rozdrażnienie .
Zapraszam na facebooka https://www.facebook.com/pages/Youarefit/516790588442893?fref=ts
  • awatar Genttle: Dobre. Takie wyrażanie siebie poprzez jedzenie. :)
  • awatar fit-girl: @Kimberlyy: Czy ja wiem :) Nie warto mówić ,że ktoś ma super figure :) Wystarczy,że włożysz trochę pracy i w końcu się osiągnie wymarzone rozmiary. Ja mówię,że nikomu nigdy figury nie zazdroszczę bo wiem ile ciężkiej pracy musiał w nią włożyc :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Chciałam was również zaprosić na https://www.facebook.com/pages/Youarefit/516790588442893?fref=ts

Serdecznie zapraszam ! To przecież nasza strona !!!!
 

 
Wciąż przegrywasz w zmaganiach z apetytem i nie możesz przez to osiągnąć wymarzonej sylwetki ?
Powiem Ci jak to zmienić
Amerykańska terapeutka Doreen Virtue upatruje zródeł otyłości w utraconej równowadze fizycznej i psychicznej,a nadwagę porównuje do duchowej hibernacji,gdy ważne sygnały o potrzebach i pragnieniach są zagłuszane przez jedzenie nadmiernych ilości określonych pokarmów.
Nałóg objadania się pod wpływem emocji należy do najtrudniejszych w pokonaniu,ponieważ nie da się z niego zrezygnować.

Czy zdarza Ci się,że cały czas myślisz o tym,żeby coś zjeść ? Może jakaś czekolada a może ulubione jedzenie ? Czy budzi to u Ciebie frustrację czy gniew ? To, z czym walczysz,to wcale nie głód fizyczny,tylko głód emocji.
Głód emocjonalny odczuwa się w głowie. To ona nakazuje Ci jeść natychmiast i nie ustaje nawet wtedy,gdy żołądek jest pełny.Powiązany jest z negatywnymi emocjami, wrzucaniem w siebie różnych ,, śmieci'' i poczuciem winy.

Każdy tym pożądanego pokarmu sygnalizuje inne ukryte emocje. Chrupiące - próba stłumienia gniewu albo napięcia. Miękki i kremowy - strach,wstyd, brak bezpieczeństwa czy własnej wartości. Produkty ciągłe jak stopiony ser,sos czekoladowy czy karmel - zazdrość,zakłopotanie,lęk,napięci,nienawiść do siebie.


5 kroków do kontroli apetytu
1. Odczekaj 15 minut Gdy nadal będziesz chiał/a zjeść określony produkt, zrób to.
2. Oddal się od ulubionego jedzenia albo się go pozbądz.
3.Jeśli odczuwasz głód w ustach,umyj żeby i wypij duża szklankę wody,zwykłej lub gazowanej.
4. Zinterpretuj emocjonalne zródła swojej zachcianki.( w następnym poście,dokładniej to opiszę)
5.Zastąp negatywne uczucia samoakceptacji, naucz się skupiać na pozytywnych emocjach.

Ciąg dalszy nastąpi...


 

 
1. Cena sukcesu to ciężka praca, poświęcenie i determinacja, by niezależnie od tego czy w danej chwili wygrywamy czy przegrywamy dawać z siebie wszystko. (Vince Lombardi)

2. Przeciwności losu powodują, że jedni się załamują, a inni łamią rekordy. (William A. Ward)

3. Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać. (Michael Jordan)

4. Nie pozwól by to, czego nie możesz zrobić, miało wpływ na to, co możesz zrobić. (John Wooden)

5. Brak wiary powoduje, że ludzie boją się przekraczać swoje granice, a ja uwierzyłem w siebie. (Muhammad Ali)

6. Motywacja do wygranej jest ważna, ale motywacja do przygotowania się jest niezbędna. (Joe Paterno)

7. Łut szczęścia zdarza się osobom przygotowanym. (Trener - Darrel Royal)

8. Jedynym miejscem, w którym sukces pojawia się wcześniej niż praca jest słownik. (Vidal Sassoon)

9. Gra nie jest skończona dopóki się nie skończy. (Yogi Berra)

10. Jeśli nie robisz tego co jest najlepsze dla twojego ciała, jesteś tym, który pojawia się na samym końcu. (Julius Erving)

11. Zawsze będę kimś, kto chce okazać się lepszy niż inni. Uwielbiam współzawodnictwo. (Jean-Claude Killy)

12. Inni ludzie nie muszą po mnie wiele oczekiwać… ale ja mam wysokie oczekiwania w stosunku do siebie. (Shannon Miller)

13. Koncentracja to umiejętność myślenia zupełnie o niczym, wtedy gdy jest to absolutnie konieczne. (Ray Knight)

14. Gdy na twojej drodze pojawi się wiele przeszkód, nie pozwól byś ty sam był jedną z nich. (Ralph Marston)

15. Ludzie mogą wątpić w to co mówisz, ale uwierzą w to co robisz. (Lewis Cass)
Ps. Jeśli będą jakieś rzeczy w języku angielskim a ktoś by ich nie rozumiałam to brać słownik i tłumaczyć. To daje bardzo wiele !



 

 
Tyle się u mnie dzieje, nie mam za bardzo czasu ale cały czas ćwiczę




 

 
Dopiero co godzinę temu wróciłam z uczelni. Kocham plan na poniedziałek nie ma co ;/ Tym bardziej,że siedzę tam od 8 w czym mam 5 h przerwy <3 kochane studia !

Daje tylko zdjęcia i motywuję do ćwiczeń <3







 

 
Na początku chciałabym złożyć życia wszystkim kobietom z okazji dnia kobiet ! Sto lat , sto lat. Wymarzonej figury,dużo ruchu, świeżego powietrza i zero kontuzji.


A teraz chciałabym wam polecić pewną panią,która dała mi popalić.
Film Natalii bardzo daje w kość, a niby jest tylko dla początkujących. Ja na drugi dzień miałam zakwasy <3. Uwielbiam je czuć,bo wiem,że dałam z siebie wszystko i że pracowały inne mięśnie niż te co zawsze. Niestety moje już za drugim razem nie bolą tak jak za pierwszym a póżniej już zapominają co to ból
Polecam również
Ćwiczenia podobne do 6 weidera,bo intensywność jest podobna i męczą podobnie. Również padam, ale się nie poddaje. Nie raz wykonuję ćwiczenia z bólem ale potem moje ciało się przyzwyczaja i chce tego bólu
A za około miesiąc co wam powiem ale na to musicie jeszcze poczekać. Już mam dla was zdjęcia



 

 
1. Herbaty nie pijemy z cytryną,ponieważ niszczy tam ośrodek pamięci.
2.Herbata parzoną przez krótki czas pobudza a przez długi uspokaja. Odwrotnie jest z herbatą zieloną.
3. Białą herbata dodaje urody.
4. Wiele badań pokazuje,że witamina D może obniżyć ryzyko raka o 80 %
5. Zielonej herbaty nie zalewa się wrzątkiem.
6. Alergie powstają od czystości.
7. Czekolada zawiera cenny magnez.
8.Po zjedzeniu kawałka czekolady poprawia się nastrój
9.Uwaga! Rzekomo „dietetyczne” słodziki są jeszcze gorszą trucizną niż cukier!
10. Jedząc 4-5 posiłków lepiej będziesz miała zdrową dietę.



  • awatar lovly3: oo no dobrze wiedzieć :) pozmieniamy troszkę zwyczaje od dziś :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nie chcę was smucić,bo nie po to jest ten blog. Ma być tylko o pozytywnych rzeczach. Dlatego dzisiaj bez słów a tylko obrazki.
Bardzo przepraszam Prześlijcie mi trochę dobrej energii !

  • awatar lovly3: pozytywna energia!!!! :) hahaha. keep smile . CYCKI DO PRZODU, GŁOWA DO GÓRY I LECIIIIIIMY :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Wczoraj czyli 28 lutego ,wyszedł nowy Shape a wraz z nim płyta Ewy Chodakowskiej. Są to ćwiczenia dla osób pracujących za biurkiem i chcących poprawić swoją sylwetkę. Ja mam problem z trzymaniem ramion i mam złą postawę,więc z tego co przeczytałam ta płyta ma pomóc.
Ta kobieta spada mi z nieba ! Dosyć,że w końcu lubię swój brzuch, to jak postanowiłam coś zrobić z moją zła postawą to ona wydała taka płytę. I jak jej tutaj nie kochać ?
Jeśli chcecie ją zdobyć, ubierajcie się i biegiem do sklepu,bo ją znalazłam w sklepie z alkoholami, na uboczy miasta bo w żadnym innym nie było. Spieszyć się !

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wiecie jaki sport sprawia,że nie pocąc się ani jedną kroplą schudniemy ? Mam nadzieję,że już większość z was ma jakieś ciekawy pomysły.
Tym czasem ja wam ujawnię odpowiedz. Jest to oczywiście pływanie czyli zbawienny masaż dla całego ciała.Ujędrnia ciało i spala się aż 230 KCAL w 20 minut.
Daw mam kilka wskazówek jak szybko osiągnąć na basenie wymarzoną figurę.
1. Wydychaj powietrze !
A tu niespodzianka, bo robimy to gdy mamy twarz zanurzoną w wodzie. Wydech ma być wolny i równomierny,przez nos i usta. Nie wstrzymujemy oddechu.
2. Oddychaj licząc do trzech lub co trzy ruchy rąk.
płynnie skręcaj głowę w prawą i lewą stronę. Ja zawsze liczę do trzech i wtedy oddycham
3.Wzmocnij ramiona.
Wykorzystaj jakieś dobre ćwiczenia i zacznij wzmacniać ramiona. Ja pływam od dziecka i mam delikatne muskuły od pływania i jest bardzo silna w rękach
Powodzenia !




  • awatar Genttle: Kocham pływać! ♡.♡
  • awatar TheMeaningOfMyLife: Pływania to najprzyjemniejszy sport :-) nie męczysz się, nie dyszysz , nie pocisz a spalasz kalorie i tłuszczyk oraz ksztaltujesz ciałko :-D
  • awatar Bryniaa :*: Powodzenia ;** Zapraszam do mnie c;
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

W te wakacje byłam z rodziną nad naszym polskim morzem a dokładnie w takiej miejscowości Łeba. Lubię to miasto,bo czuję się tam jak w domu. W każdym razie, chciałam powiedzieć,że rano około 6-7 biegałam razem z moją siostra po plaży. To było tak nieziemskie,że nigdy tego nie zapomnę. Miękki piasek pod butami więc ciężej się ten odcinek pokonywało . Delikatne słońce na horyzoncie,mało ludzi,bo jeszcze spali. Genialnie! Człowiek czuje się bardzo blisko z naturą
Polecam również bieganie w lato, zanim wstanie słońce , co jest również męczące ale i piękne. Niestety w zimę ,wiosnę czy jesień , nie biegam. Wykonuję ćwiczenia a teraz zastanawiam się jeszcze nad ćwiczeniem jogi i kręgosłupa.

  • awatar anku/gill: fajny blog
  • awatar Gość: Też myślałam nad ćwiczeniem jogi :) Wieczorkiem też się fajnie biega ale rano dopisuje bardziej pozytywna energia :D
  • awatar fit-girl: @Basanti: Dobrze,że mamy tutaj jakieś biegaczki :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dzisiaj byłam z rodziną na zakupach i oczywiście KF ale każdy może sobie pozwolić na takie rzeczy od czasu do czasu. Pamiętajcie że mamy żyć a nie karać się ! Jutro piekę ciasto albo pewnie zjem trochę słodyczy.
Ale pamiętajmy,że jemy od 4 do 5 posiłków każdego dnia i takie odstępy robimy od czasu do czasu
Ostanie do nagroda za cały dzień ciężkich ćwiczeń. U mnie działa taka metoda nagrody



Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Ja dzisiaj ćwiczyłam z Ewką Chodakowską. Dwie części,które nagrała będąc z mężem w Grecji. Polecam Wieczorem zamierzam zrobić serię brzuszków.
Zjadłam pysze śniadanie czyli trzy kromki chleba razowego z serem,kawałkiem wędliny,pomidorami i zielonym ogórkiem. Na drugie śniadanie czekoladowy serek. A ty jak ?